Threads: Η πρώτη εφαρμογή στην ιστορία που φτάνει τόσο γρήγορα τους 100M users

To text-based app του Instagram και αντίπαλο δέος του Twitter, κυκλοφόρησε στις 6 Ιουλίου (5 Ιουλίου στην Αμερική) και πέτυχε τον στόχο των 100 εκατομμυρίων συνδρομών σε μόλις πέντε ημέρες.

Ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, επιβεβαίωσε το ορόσημο λέγοντας, «100 εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στο Threads σε πέντε ημέρες. Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να συλλάβω αυτό το γεγονός. Είναι τρελό. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Η ομάδα έχει σκοτωθεί στη δουλειά, αλλά ξέρουμε ότι πρόκειται για έναν αγώνα για τη γραμμή εκκίνησης. Λένε «make it work, make it great, make it grow». Λοιπόν, σίγουρα κάναμε τα πράγματα με διαφορετική σειρά, αλλά υπόσχομαι ότι θα κάνουμε αυτό το πράγμα υπέροχο».

Ο Mark Zuckerberg σημείωσε την πρώτη μέρα ότι η εφαρμογή προσέλκυσε 2 εκατομμύρια εγγραφές σε δύο ώρες, 5 εκατομμύρια εγγραφές σε τέσσερις ώρες και 10 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε επτά ώρες. Το επόμενο πρωί, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta σημείωσε ότι περισσότεροι από 30 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν εγγραφεί για να δοκιμάσουν τη νέα εφαρμογή. Η ανάπτυξη του Threads είναι αξιοσημείωτη δεδομένου ότι δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει στην ΕΕ για λόγους προστασίας της ιδιωτικότητας.

Μέχρι τώρα, το bot ChatGPT του OpenAI είχε τη διάκριση ότι ήταν ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταναλωτικά προϊόντα, επιτυγχάνοντας 10 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες σε 40 ημέρες και 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες σε σχεδόν δύο μήνες. Δεδομένου ότι αυτός είναι ο πρώτος μήνας για το Threads, έχει ήδη ξεπεράσει το ορόσημο των 100 εκατομμυρίων μηνιαίων ενεργών χρηστών. Αλλά η διατήρηση των χρηστών στην πλατφόρμα θα είναι η πραγματική πρόκληση.

To Instagram εγκαινιάζει ένα νέο Template Browser για τα Reels

Η εφαρμογή σε μία προσπάθεια να μας διευκολύνει να βρούμε έμπνευση για το επόμενο Reel μας, εγκαινιάζει ένα νέο και βελτιωμένο Template Browser. Τώρα, μπορούμε να περιηγηθούμε σε templates ανά κατηγορία στο Template Browser, οργανωμένα σε Recommended, Trending, και templates ή audio που έχουμε αποθηκεύσει.

Μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση στο browser όταν αρχίσουμε να δημιουργούμε ένα Reel. Πώς;

  • Πάτησε το create button από την αρχική σελίδα.
  • Eπίλεξε «REEL».
  • Πάτησε την εικόνα στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης για να ανοίξει η συλλογή της κάμερας σου.
  • Πάτησε «Templates».

Μπορείς επίσης να βρεις το Template Browser μέσω του Reels Tab πατώντας στο εικονίδιο της κάμερας και, στη συνέχεια, πατώντας «Templates».

Ακόμη, βλέπεις ένα template που σου αρέσει καθώς κάνεις scroll down στο feed σου; Πάτησε το «Use Template» button στο Reel για να το χρησιμοποιήσεις. Μπορείς επίσης να δεις πώς οι άλλοι έχουν χρησιμοποιήσει templates που έχουν δημιουργηθεί από τους αγαπημένους σου creators πατώντας το «Template by» button. Αυτό θα σε οδηγήσει σε μια σελίδα με παραδείγματα για το πώς οι άνθρωποι έγιναν δημιουργικοί και πρόσθεσαν τη δική τους ταυτότητα σε αυτά.

To Instagram δοκιμάζει τέσσερα AI feautures που περιμένουμε με ανυπομονησία: ΑΙ labels, AI-powered DM summaries, Restyle, AI brush

Τον περασμένο μήνα, η Meta ακολουθώντας εταιρείες όπως η Google και η OpenAI, λάνσαρε το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης, το Llama 2. Ανεπτυγμένο σε συνεργασία με τη Microsoft, το γενικευμένο μοντέλο ανοιχτού κώδικα επιτρέπει στους προγραμματιστές να το χρησιμοποιούν για τη δημιουργία chatbot, image generators και άλλων εφαρμογών.

Η εταιρεία εξετάζει τώρα την πιθανότητα τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της που θα καταλήξουν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να έχουν την αντίστοιχη ετικέτα από τους δημιουργούς τους. Σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης του Instagram που δημοσιεύτηκαν από τον reverse engineer Alessandro Paluzzi, η εφαρμογή δοκιμάζει μια λειτουργία που θα επισημαίνει μια φωτογραφία ως «generated by Meta AI».

Η κίνηση έρχεται εν μέσω ευρείας ανησυχίας σχετικά με την ραγδαία αύξηση της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία κειμένου και εικόνων. Περισσότεροι χρήστες απαιτούν να γνωρίζουν εάν μια εικόνα είναι πραγματική ή τεχνητή, καθιστώντας την ετικέτα χρήσιμη για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

Ένα άλλο ΑΙ feature που μοιράστηκε ο Paluzzi στο Twitter είναι οι περιλήψεις των direct messages, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για τους influencers και τους content creators που βομβαρδίζονται με brand messages.

Τέλος, το Instagram εκμεταλλεύεται τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να διευκολύνει την επεξεργασία φωτογραφιών και τη λήψη της τέλειας εικόνας. Ένα εργαλείο, που ονομάζεται Restyle, θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταμορφώσουν τις εικόνες τους με οποιοδήποτε visual style επιθυμούν. Ενώ, ένα άλλο εργαλείο, το AI brush, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την «προσθήκη ή αντικατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων της εικόνας», σύμφωνα με ένα ακόμα στιγμιότυπο οθόνης που μοιράστηκε ο Paluzzi.

 

Προτεινόμενα Άρθρα